dissabte, 23 d’abril del 2011

Avui, dia de Sant Jordi inauguro el bloc Casa Murada

Hola a tothom i benvinguts al meu nou bloc Casa Murada. Un racó on compartiré reflexions, cabòries, cròniques de concerts i, en definitiva, anades i vingudes amb tots/es els/les que ho volgueu. Em fa especial il.lusió inaugurar-lo avui, diada de Sant Jordi i des del Pinineu on he vingut a fer uns dies de relax. Per mi, i sóc conscient que per a molta altra gent, aquest és un dels dies més macos de l'any. I és que si ens hi posem, ho fem amb el glamour que cal i com déu mana, no? Je, je, je!!! Doncs això, benvinguts, passeu passeu, que de les tristors en farem fum que casa meva és casa vostra, si és que hi ha casa d'algú...
Per cert, a mi m'han regalat Vida, les memòries de l'oncle Keith (Richards, és clar). I a vosaltres?

4 comentaris:

  1. Joan
    Quina il-lusió ser la primera seguidora del teu blog
    M'encanta "el casa murada", per fi l'he pogut escoltar mab calma.
    Aqui em tindras comentant......ja veuras que soc fidel, jajaja.
    Molts de petonets desde la Bisbal d'Empordà

    ResponElimina
  2. Enhorabona per aquest blog!!! ja tens una seguidora més...

    Petons (dellimona)
    Tània

    ResponElimina
  3. Hola!
    Sí, ja he comentat l'entrada més recent, però també em feia il·lusió deixar la meva "petjadeta" a la primera, la de Sant Jordi.
    Dissabte, per primer cop, vaig poder assistir a la Fira del Llibre a Palma, i em va agradar molt. Els meus? "Antologia poètica" de Damià Huguet (un poeta del meu poble), "Carolina s'enamora" de Federico Moccia, un llibre de receptes de cuina vegetariana i un manga d'Ai Yazawa... No és pas poc!!
    Espero que tots tinguéssiu un feliç Sant Jordi ple de roses i literatura!

    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. ei jo tmb em sumo al club!!!
    ja tinc ganes que sigui el dia 6 per veure com sonen les noves en directe,
    joan si algun dia fas un concert a parets del valles,em tindras a primera fila,jejejje
    (mireia de parets)

    ResponElimina