dissabte, 7 de maig del 2011

Concert al FNAC

Ahir a la tarda vaig fer una actuació minimal en format acústic al FNAC de l'illa diagonal per presentar les cançons de Casa Murada.


Feia temps que no tocava al FNAC i tot plegat em va portar una sensació familiar d'anys enrera de quan hi havíem anat cada cop que treiem disc amb el grup. Potser el d'ahir no va ser un concert tècnicament perfecte però estic content d'haver-lo fet perquè d'alguna forma vaig tornar a tenir una sensació agradable que ara feia temps que no tenia i vaig poder retrobar-me amb cares conegudes i vells amics que hi havia entre el públic per continuar donant sentit a tot això. Gràcies a tots de tot cor.

1 comentari:

  1. El concert del Fnac, va estar moooolt bé...potser l'unic inconvenient es k es va fer curt jeje
    100 gracies x la foto!!
    (p.d. jo una mica nerviosa si k estava,jeje fins la propera)

    Mireia de Parets

    ResponElimina